پزشکی 90 یزد
پزشکی 90 یزد

                                            

روزی خانمی در حال بازی گلف بود که توپش تو جنگل افتاد. او دنبال توپ رفت و دید که یک قورباغه در تله گیر کرده است.
قورباغه به او گفت : اگر مرا از این تله آزاد کنی سه آرزوی تو را برآورده می کنم .
زن قورباغه را آزاد کرد و قورباغه گفت : "متشکرم" ولی من یادم رفت بگویم شرایطی برای آرزوهایت هست؛ هر آرزویی داشته باشی شوهرت 10 برابر آن را میگیرد.
زن گفت :....

اشکال ندارد !
زن برای اولین آرزویش میخواست که زیباترین زن دنیا شود !
قورباغه اخطار داد که شما متوجه هستید با این آرزو شوهر شما نیز جذابترین مرد دنیا می شود و تمام زنان به او جذب خواهند شد ؟
زن جواب داد : اشکالی ندارد من زیباترین زن جهان خواهم شد و او فقط به من نگاه میکند !
بنابراین اجی مجی ....... و او زیباترین زن جهان شد !
برای آرزوی دوم خود، زن میخواست که ثروتمندترین زن جهان باشد !
قورباغه گفت : این طوری شوهرت ثروتمندترین مرد جهان خواهد شد و او 10 برابر از تو ثروتمندتر می شود.
زن گفت اشکالی ندارد ! چون هرچه من دارم مال اوست و هرچه او دارد مال من است ...
بنابراین اجی مجی ....... و او ثروتمندترین زن جهان شد !
سپس قورباغه از آرزوی سوم زن سوال کرد و او جواب داد :
من دوست دارم که یک سکته قلبی خفیف بگیرم.....

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

شیما
ساعت12:41---4 مرداد 1391
جالب بود....

گاهی پیش میاد ولی بازم خانوما خیلی مهربونن ها....
پاسخ:بر منکرش لعنت .اصلا مهربونی ذات خانمهاست .ما مخلص همه خانم ها هم هستیم.


...
ساعت15:54---31 تير 1391
اینکه میگید دوری از زن جماعت یکی از راههای حفظ سلامت قلبه اصلا شوخیه جالبی نیس!

بهرحال خوشحالم که اینا فقط یه شوخی بی مزه بود.

در ضمن ناگفته نماند که زن ها فرشته اند!و همچنین شاهکار خلقت
پاسخ:صد در صد که خانمها شاهکار خلقت اند .اما فرشته نیستند چون خیلی بهتر از فرشته هستند.


؟!؟!
ساعت11:52---31 تير 1391
اينجورى ك شما حرف ميزديد انگار دشمنم بوديم.مهم نيس....
پاسخ:استغفرالله


؟!؟!
ساعت21:32---30 تير 1391
نه بابا!!!!أأأ!چ تحولى!اينجورى خوبه.همه آشتى باشيم!
پاسخ:مگه قبلا قهر بودیم که حال آشتی باشیم.؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


مسخ
ساعت18:40---30 تير 1391

چه زن بی رحمی البته از این زنا کم پیدا میشه ولی برعکس اقایون به تعداد عدد اووگادرو.

 راست میگین .وفاداری مردها از خانمها کمتره.البته این هم دلیل داره که موجه نیست و برمیگرده به تاریخ که اگه بخوام واستون توضیح بدم خیلی خیلی طولانی میشه .



...
ساعت11:23---30 تير 1391
آقای منصوری من واقعا از شما انتظار این حرفا رو نداشتم.جای تاسف داره

اگه به اینه خب دخترا هم وقتی مجردن خییییلی راحت ترن و واسشون بهتره.اگه شک دارید برید از چند تا خانم متاهل بپرسین البته جلوی شوهراشون نه!

بعدشم نمیخاد تا این حد نظرای شخصیتون رو به بقیه تحمیل کنید.دیگه همه فهمیدن که شما نه تنها عاشق نیستید بلکه اصلا قصد ازدواج هم ندارید و لازم نیس بیشتر از این واسه بقیه توضیح بدین
پاسخ:بابا شوخی کردم.مدتی پیش یکی از دوستان بهم گفت چندتا پست جنجالی بذارم و بین بچه دعوای وبلاگی درست کنم.و من هم در راستای حرف او عمل کردم.و بعد هم من چه نظری رو تحمیل کردم؟؟؟ و نظر اصلی من در مورد زن اینه<<<<..... زن شاهکار خلقت است....>>>>> و ما مردا واسشون تا هند می دویم.


؟!؟!
ساعت22:04---28 تير 1391
انگار خيلى دلت از دست خانوما خونه!!!!اشكال نداره!بزرگ ميشى يادت ميره!اينقد عصبانى نباش!برا قلبت بده آخه!!!!!
پاسخ:اتفاقا ازدواج نکردن و دوری از زن جماعت یکی از راههای حفظ سلامت قلب هست.


!؟!؟
ساعت15:50---28 تير 1391
ينى دم خانوما گرم!
پاسخ:از یه مرد متاهل بپرسید اگه قرار بود دوباره زندگیت رو از نو شروع کنی چه کار های رو انجام میدادی و چه کارهای رو انجام نمیدادی؟اولین جوابی که بهتون میده اینه((((....دیگه ازدواج نمیکردم..))))))))


حقيقت بين
ساعت14:50---28 تير 1391
ولى ما يه فاميل داشتيم بدتر از تو و تندتر از تو بود ميگفت من عمرا اگه ازدواج كنم و همش در حال گشت و گذار بود.بعد 30 سالگى ازدواج كرد همه متعجب و اون فقط ميخنديد و الانم هر جا ميره گشت و گذار خانمش با خودش ميبره خلاصه تو هر چيم باشى از اون بدتر نيستى.من از اين مدلا زياد ديدم تهش همشون ازدواج كردن اتفاقا تو از اون مدلاش هستى كه در سنين بالا عاشق ميشى و ازدواج ميكنى.حالا ببين كى بهت گفتم.نميخواى نظرمو تاييد نكن من فقط ميخواستم چشمتو به حقايق باز كنم كه اينقدر تند نرى!
پاسخ: اتفاقا سه تا از اقوام نزدیکم در سن سی سالگی ازدواج کردن. از این مدلها که شما گفتید من هم دیدم اتفاقا یکی شون تازگی ها(حدودا دو ماه پیش)تو سن 33 سالگی ازدواج کرد که اون از اقوام خیلی نزدیک نبود.ولی شما اگر باور ندارید خودتون تحقیق کنید ببنید 99 درصد مردهای متاهل غبته مجردها رو می خورن و همواره به مجردها توصیه میکنن که تا اونجا که میتونید دیرتر ازدواج کنید.باور ندارید میتونید تحقیق کنید .برای تحقیق هم نرید جلوی زن یارو ازش بپرسید مجردی بهتره یا متاهلی.یه جا تنها گیرش بیارید و ازش بپرسید.مردها واسه زندگی یه تشبیه جالبی دارن .ما مردا زندگی رو به یه شیشه مربا  تشبیه میکنیم که  .......................(چون یه کم بی ادبی بود از نوشتن ادامه خود داری کردم خودتون تحقیق کنید و بفهمید ادامه اش چیه)


...
ساعت14:06---28 تير 1391
آقای منصوری فکرنمیکنین دارین تند میرین؟پیامبرمیفرمایند کسی که ازدواج میکنه نصف دینشو کامل میکنه بعد شما میگین ازدواج بزرگترین حماقته؟؟؟

ازدواج اگه درست و به موقع و منطقی باشه اتفاقا آدم رو به کمال میرسونه و باعث رشدش میشه.مرد هم اگه واقعا مرد باشه تاهل و تعهد و مسئولیت پذیری رو به تجرد ترجیح میده.
پاسخ:راست میگین حق با شماست.


j.....r
ساعت12:34---28 تير 1391
این زیاد شبیه به سرنوشت خودته
پاسخ:بزرگترین حماقت یک مرد ازواج اوست .من اگه تا الان تو زندگیم هیچ چیز رو کشف نکرده باشم این رو کشف کردم که تاکنون مردی روی زمین پیدا نشده که تجرد رو بر تاهل ترجیح نده .شما هم مطمئن باشید که بنده هرگز به این اشتباه بزرگ دست نخواهم زد.پس بنده هرگز دچار این سرنوشت نخواهم شد.


...
ساعت11:33---28 تير 1391
دمش گرم...

یکی
ساعت10:45---28 تير 1391
خیلی جالب بود ممنون از مطالب زیباتون
پاسخ:مرسی عزیز


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 28 تير 1391برچسب:, توسط مهرداد منصوری |
.: Weblog Themes By LoxBlog :.